Σατανικό μελάνι
Οι Τζέισον, Στιβ, Ντέιβ και Σάρι πηγαίνουν στο Ντέτφορντ του Νιου Τζέρσι για να ερευνήσουν ένα στοιχειωμένο στούντιο τατουάζ. Οι εμφανίσεις φαντασμάτων απειλούν την επιχείρηση.