Αρχαίο Ram Inn
Στο γραφικό Κότσγουολντς βρίσκεται ένα αρχαίο κτίριο, προγενέστερο των χριστιανικών ναών. Η ομάδα διερευνά αυτό το κτίριο, τόπο δέκα αποτυχημένων εξορκισμών.