Κάστρο Πρέστον
Η ομάδα επισκέπτεται ένα καταραμένο κτίριο στο Άιον της Καλιφόρνια. Το κτίσμα έχει μια σκοτεινή ιστορία αφού ήταν αναμορφωτήριο για νεαρούς εγκληματίες και εγκαταλελειμμένα παιδιά.