Ζυθοποιϊα Μουν Ρίβερ
Η ομάδα επισκέπτεται το Σαβάνα κι ερευνά μια ζυθοποιΐα που λέγεται ότι έχει στοιχειωθεί από θυμωμένα φαντάσματα τα οποία επιτίθενται στο προσωπικό και στους πελάτες.