Castillo De San Marcos
Η ομάδα επισκέπτεται ένα οχυρό 300 χρόνων στο Σ. Αγκουστίν της Φλόριντα, το οποίο λέγεται ότι έχει στοιχειωθεί από τους φυλακισμένους που ήταν κάποτε έγκλειστοι εκεί.