La Purisima
Η ομάδα ερευνά την παρουσία πνευμάτων στο ιεραποστολικό ίδρυμα La Purisima Mission, όπου ακόμα ακούγονται ήχοι από φλάουτα και οι φωνές των πεθαμένων από καιρό ενοίκων του.