The One With The Secret Closet
Ο Τζόι πηγαίνει τη Ρέιτσελ στο νοσοκομείο επειδή πονάει. Κάνει μια κίνηση που θα αλλάξει τη ζωή όλων. Ο Τσάντλερ έχει εμμονή με μια ντουλάπα.