The One Where Rachel Is Late
Ο τοκετός της Ρέιτσελ καθυστερεί και είναι ευερέθιστη. Η Μόνικα και η Φοίβη βάζουν στοιχήματα. Ο Τσάντλερ κοιμάται στην ταινία του Τζόι.