The One After "I Do"
Ο γάμος των Μόνικα και Τσάντλερ επισκιάζεται από την εγκυμοσύνη της Ρέιτσελ. Ο Ρος προσπαθεί να εντυπωσιάσει κάποια. Ο Τσάντλερ ζορίζεται στον χορό.