Μαϊμουδο-καταστάσεις Μέρος 2
Ο Φρανκ κι ο Λάιμαν αναλαμβάνουν ως βασιλείς της Νήσου των Ιπτάμενων Μαϊμούδων και η Κακιά Μάγισσα με τη Βιλελμίνα τρελαίνουν η μία την άλλη.