Η Μάχη για τα Ασημένια Γοβάκια Μέρος 1
Η Κακιά Μάγισσα έχει μεθύσει από την εξουσία της και η Ντόροθι αποφασίζει να βρει τρόπο να σταματήσει τα ασημένια γοβάκια.