Για Κλοτσιές
Η Κακιά Μάγισσα θέλει έναν στρατό για να αντικαταστήσει αυτόν που έχασε και βάζει στο μάτι τον γυναικείο στρατό χορευτριών της Στρατηγού Τζιντζούρ.