Ο Καλός, ο Κακός κι ο Ασημένιος, Μέρος 1
Όταν συγκεντρώνουν όλα τα στοιχεία για τα ασημένια γοβάκια, βλέπουν ότι η λύση είναι σε μια τρύπα στο έδαφος που έκανε ο Κουόξ.