Η Μπλίνκι Ξαναγεννιέται
Στον δρόμο για το πικνίκ της Όζμα, η Ντόροθι και η παρέα της βρίσκουν την Μπλίνκι, μια γκρινιάρα πρώην μάγισσα που έχασε τις δυνάμεις της πριν καιρό.