Το μεγάλο φινάλε
Η οικογένεια του Νικ έρχεται για επίσκεψη. Ο πελάτης του Μπράνον βλέπει το σπιτάκι του. Οι πρώτοι επισκέπτες των Τζερ και Μπεν έρχονται.