Βροχή, βροχή, φύγε
Η βροχή επιβραδύνει τον Μπράνον, ο Νικ αλλάζει το σχέδιο της στέγης και οι Τζερ και Μπεν επιτέλους ταξιδεύουν με τη μαούνα.