Στην τελική ευθεία
Ο Τζερ και ο Μπεν εγκαθιστούν επένδυση, ο Νικ φτιάχνει ένα λοφτ και ο Τζερ και ο Μπεν δέχονται τους πρώτους επισκέπτες.