Τσίκεν ή Χανόμαστε
Οι τρεις κτίστες αντιμετωπίζουν δυσκολίες, από την κακοκαιρία ως τις συνέπειες της έναρξης της αλιευτικής περιόδου, συν ένα επικό ταξίδι 800 χλμ. ως το Τσίκεν για προμήθειες.