Ενάντια στα στοιχεία της φύσης
Καθώς ο ερχομός του καλοκαιριού λιώνει τους πάγους, οι κτίστες πιάνουν δουλειά. Η προπαρασκευή τους δεν πηγαίνει όπως περίμεναν, όμως λίγη επινοητικότητα βοηθάει πολύ.