Η έναρξη του αγώνα: Κατάστρωση σχεδίων
Τρεις άντρες αρχίζουν να κτίζουν ένα ξυλόσπιτο ο καθένας σε απομακρυσμένες περιοχές της μεθορίου της Αλάσκας. Πρέπει να τις ολοκληρώσουν πριν τον ερχομό του χειμώνα.