The Milkmaid's Lot
Μετά την πρόσφατη επίθεση του Γκιπ, ο Νάκι ορκίζεται να εξολοθρεύσει τους εχθρούς του, οργανώνοντας μια συμμαχία. Στην Ουάσινγκτον η σύλληψη ενός εμπόρου βάζει σε κίνδυνο τον Ντόχερντι.