Resolution
Πρεμιέρα 3ου Κύκλου: στο πάρτυ Παραμονής Πρωτοχρονιάς, ο Νάκι παίρνει μια απόφαση που δεν χαροποιεί τον Γκιπ, έναν γκάνγκστερ που λατρεύει το παράνομο ουίσκι.