Ging Gang Goolie
Αφού συλλαμβάνεται στην Ουάσινγκτον από τους μπράβους του Ντόχερντι, ο Νάκι πλησιάζει την εχθρό του, Έστερ Ράντολφ και μετά λαμβάνει μια πρόταση από τον Γκαστόν Μινς.