It's a New Day, Africa America!
Η Άλι διοργανώνει μια φωτιά για τα γενέθλιά της. Οι κατασκηνωτές εξοικειώνονται με την ύπαιθρο. Η Οκτάβια διδάσκει ένα απόρρητο μάθημα γυμναστικής.