Save My Edges, I'm a Donor!
Μια γειτονιά προετοιμάζεται για την ετήσια εκκαθάριση προϊόντων. Η δρ Χαντάσα αναλαμβάνει την Ημέρα Καριέρας. Η Κίσα πατώνει σε ένα κωμικό κλαμπ.