A Dog Year
Ένας άνδρας που πλήττεται από κρίση μέσης ηλικίας παίρνει ένα σκύλο που είναι πιο τρελός από τον ίδιο.
Είσαι ένας δύστροπος, αντικοινωνικός συγγραφέας που πιέζεται να τελειώσει το βιβλίο του, οπότε δεν βγάζει νόημα να υιοθετήσεις ένα δύστροπο σκυλί που σου μοιάζει. Αλλά, ίσως βγάζει απόλυτο νόημα.