Y'all Want Some Blood Juice?
Η Αμάντα δίνει την πρόγνωση του καιρού για μαύρες γυναίκες. Ένα μπατσελορέτ ξεφεύγει. Δύο μαμάδες έρχονται σε σύγκρουση σε διαγωνισμό ορθογραφίας.