The Infestation Hypothesis
Η διαμάχη ανάμεσα στον Σέλντον και την Πέννυ βάζει την Έιμι στη μέση, ενώ ο Λέοναρντ προσπαθεί να κάνει πιο πιπεράτη τη σχέση του με την Πρίγια.