The Shiny Trinket Maneuver
Η Πέννυ μαθαίνει στον Σέλντον πώς να γίνει καλύτερος σύντροφος. Ο Χάουαρντ πρέπει να αποδεχτεί την αντιπάθεια της Μπερναντέτ για τα παιδιά.