The Russian Rocket Reaction
Ο Σέλντον κι ο Λέοναρντ προσκαλούνται σε πάρτι για το καλορίζικο στο σπίτι του Γουίλ Γουίτον, ενώ ο Χάουαρντ έχει μια εξωπραγματική ευκαιρία.