The Fetal Kick Catalyst
Η Πέννυ προσκαλείται σε ένα τοπικό συνέδριο Comic-Con για τον ρόλο της στο "Serial Ape-Ist", όπου εκπλήσσεται που μαθαίνει πως έχει οπαδούς.