The Emotion Detection Automation
Ενώ ο Ρατζ παίρνει συμβουλές από τις πρώην κοπέλες του, ο Σέλντον διαβάζει τα αισθήματα των άλλων όταν δοκιμάζει μια εφεύρεση ανίχνευσης αισθημάτων.