Είμαι δακτυλοδεικτούμενος
Το σώμα του Μοχάμεντ είναι γεμάτο όγκους. Η δρ Έμα πραγματοποιεί τρεις δύσκολες επεμβάσεις για να αφαιρέσει πάνω από 150 όγκους από το πρόσωπό του.