Πρέπει να ήταν τρομακτικό
Μετά το εργατικό ατύχημα με δισκοπρίονο, ο 21χρονος Τζάρεντ έχει μια ουλή στο πρόσωπο. Ο Λόρενς έχει ένα εξόγκωμα σε μέγεθος γκρέιπφρουτ στην πλάτη.