Απόκρυφα σημεία
Η δρ Έμμα Κρέιθορν βοηθά ασθενείς με ανυπόφορες παθήσεις στα γεννητικά τους όργανα. Η Σάρα την επισκέπτεται για ένα δύσκολο πρόβλημα στα απόκρυφά της.