Έχω μείνει άφωνη
Η δρ Έμμα καταλήγει σε μια διάγνωση καταλυτική για τη ζωή της Μελ. Θα θεραπεύσει το ξερό δέρμα που τη βασανίζει από την παιδική της ηλικία.