Apple CEO Tim Cook Interview
Το τρίτο επεισόδιο περιέχει μια αποκαλυπτική συνέντευξη με τον CEO της Apple, Τιμ Κουκ για θέματα όπως οι ρυθμίσεις της βιομηχανίας και η ισότητα φύλων στον χώρο της τεχνολογίας.