Midterm Elections; Women Candidates
Το δεύτερο επεισόδιο δίνει έμφαση στα επακόλουθα των ιστορικών εκλογών της χώρας και δείχνει ότι οι Αμερικανοί είναι πιο διχασμένοι από ποτέ.