President Trump Interview
Μια αποκλειστική συνέντευξη με τον πρόεδρο Ντόναλντ Τζ. Τραμπ που καλύπτει τις απόψεις του για την υπηκοότητα, τη σχέση του με τα ΜΜΕ, την κλιματική αλλαγή, το σύστημα υγείας και άλλα.