Μηχανή Μίσιγκαν/Το Όνομά μου Είναι Ερλ 2
Η Όραντζ Κάουντι Τσόπερς κάνει τα αποκαλυπτήρια της μηχανής του πανεπιστημιακού παιδικού νοσοκομείου του Μίσιγκαν σε έναν αγώνα φούτμπολ.