Έκθεση Αυτοκινήτων RJR
Η Όραντζ Κάουντι Τσόπερς παρουσιάζει την Έκθεση Αυτοκινήτων RJR με τον Πρεσβύτερο επικεφαλής και όλο το προσωπικό να προσφέρει.