Παρουσίαση Μηχανής Μαζικής Παραγωγής
Η Όραντζ Κάουντι Τσόπερς θα παραλάβει ένα βραβείο, αλλά δεν έχει καμία μηχανή μαζικής παραγωγής έτοιμη για την έκθεση της βράβευσης.