Strike Ten Entertainment
Η Όραντζ Κάουντι Τσόπερς αναλαμβάνει μια μηχανή με θέμα το μπόουλινγκ για την Strike Ten Entertainment, με ντεπόζιτο μια μπάλα του μπόουλινγκ.