Μηχανή Γερανών Manitowoc
Το βάρος πέφτει στην Όραντζ Κάουντι Τσόπερς, καθώς δημιουργούν μια βιομηχανικού τύπου μηχανή για τον Όμιλο Γερανών Manitowoc.