Πάμε, Μπαμπά 2
Η Όραντζ Κάουντι Τσόπερς συνεχίζει να δουλεύει την τσόπερ για την GoDaddy.com και ο Μάικι επιδεικνύει τις ικανότητές του στην Ντάνικα Πάτρικ.