Μηχανή Αγροτικού Οργανισμού της Άιοβα 2
Η Όραντζ Κάουντι Τσόπερς συνεχίζει την καινοτομική τσόπερ που κινείται με αιθανόλη για τον Αγροτικό Οργανισμό της Άιοβα.