Πρεσβύτερος Εναντίον Τζούνιορ 2
Ο ανταγωνισμός πατέρα-γιου συνεχίζεται, κατασκευάζοντας την επόμενη μοτοσικλέτα μαζικής παραγωγής της Όραντζ Κάουντι Τσόπερς.