Μηχανή EDS/Μπάιρον Νέλσον 1
Η Όραντζ Κάουντι Τσόπερς μπαίνει σε γήπεδο γκολφ για το επόμενο πρότζεκτ της. Τρεις τσόπερ της EDS αφιερωμένες στον Μπάιρον Νέλσον.