Συγκάτοικοι με προνόμια
Ο Εντ πηγαίνει στο Μεξικό για να γνωρίσει την Καορί αλλά η συνάντηση έχει τρομακτική κατάληξη. Η Ντέμπι βγαίνει ραντεβού μετά από πλήρη μεταμόρφωση. Ο Σιντζίν εξηγείται στην Τάνια.