Οι Εργένηδες Λένε Kι Άλλα
Οι εργένηδες επιστρέφουν για να πουν περισσότερα. Ο Σίνγκιν ξαναζεί την τελευταία νύχτα με την Τάνια. Ο Τζες κατηγορείται για παραπλάνηση.